Memperkenalkan senjata ampuh aku mengail

Buat masa sekarang aku tidak menangkap lagi gambar koleksi alatan memancing aku.....so tungguuuuuu

Sunday, July 19, 2009

Sungai Perak Kampung Gajah



Bertolak dari ipoh 630pagi...sampai ke kampung gajah dalam 800pagi ke atas camtu....

Letusan air dek sebarau membaham mangsa galak sekali....huh tapi guna gewang artifical ikan ni langsung tidak diendahnya....kenapa? Dah 2 kali aku ke sini....nampak gayanya kena guna pendekatan yang lain

Zrekkkkkkkkkkkkk bunyi mesin mengaum....setelah berjam-jam memancing akhirnya seekor kelabau terjerat...saiznya tidak la besar....dalam 400g anggaran



Kelabau masak asam pedas....slurp sedap tul ikan ni....



memancing kali ni aku sampai ke rumah pada pukul 900malam.....lebih 12jam memancing hanya seekor kelabau sahaja yang diperolehi....jadilah, itu ler namanya rezekiiiiiiiii

No comments:

Post a Comment