Memperkenalkan senjata ampuh aku mengail

Buat masa sekarang aku tidak menangkap lagi gambar koleksi alatan memancing aku.....so tungguuuuuu

Wednesday, June 17, 2009

Air sungai Kelantan kawasan berhampiran Kampung Pendek


Dibawah jabatan tendong

Aku pergi survey air sungai kelantan....gian sangat nak memancing....
ermmm air teh tarik warnanya....camna nak casting....rasenya pendekatan teknik bottom adalah paling tepat.....sungguh besar sungai kelantan ni.....

*gambar diambil dari forum memancing

ikan :kelah
berat :18 kilogram
lokasi :sungai kelantan
tahun :sekitar 70an
rod/mesin:abu cardinal...
pemilik :che wan indera

haaaa jangan terkejut....pada era tahun 70an, kelah sungai kelantan sebesar tu wujud....tapi itu dulu....masa aku pi survey, adakah kelah masih bermain/menghuni sungai kelantan walaupun airnya keruh?


No comments:

Post a Comment