Memperkenalkan senjata ampuh aku mengail

Buat masa sekarang aku tidak menangkap lagi gambar koleksi alatan memancing aku.....so tungguuuuuu

Saturday, June 6, 2009

Welcome To Thailand

Hari ini aku pergi ke TABA(berbunyi TAK BAI).....kawasan ini berhampiran dengan Taman Tengku Anis,(masa dulu aku pergi memancing dikawasan ini).....tapi hari ini aku pergi menyeberangi ke Thailand, SAWADIKAMMMMMMMMM......yahooooo


pandangan Thailand dari tanah Malaysia

semasa ingin menyeberang sungai golok....ada sampan yang berlabuh datang dari Thailand bawa beberapa paket beras....wah ini kes seludup ni....tapi asyik tgk kecekapan mereka bawak masuk beras siam hehehe......


semasa berada diatas sampan(cari siakap best gak ni)



Pasar Thailand

Pelik jugak walaupon dah menjejaki Thailand, penjual disana bercakap loghat kelantan.....duit MYR pun boleh digunapakai.....tidak dapat dinafikan barang sungguh murah.....

pandangan Malaysia dari tanah Malaysia

Haaa tengok...bersusun sampan yang akan membawa anda menyeberangi sungai...tambang dikenakan MYR2...

No comments:

Post a Comment